spontán agymenés

Friss topikok

Linkblog

HTML

Mi a **** bajom volt amikor ez kipattant az agyamból?

2010.11.08. 17:56 | Девиатор | 1 komment

Megölöm, meggyilkolom, elveszem az életét,
széttépem, felnyársalom, megfojtom a férgesét.
Leöntöm, felgyújtom, elégetem szénné,
leütöm, lelövöm, felrobbantom és kész.
Levágom, leszúrom, eltöröm a csontjait,
megnyúzom, kibelezem, lerágom az izmait.
Savba rakom, szétmaratom, az életét learatom,
csontjait kifőzöm, s a falra felrakom.
Felakasztom, felfeszítem egy megfelelő helyre,
hogy keselyűk kapjanak rá a sok vérző sebre.
Leültetem, kiszíjazom egy villamosszékbe,
majd vizes szivacs nélkül küldöm át a fénybe.
Szétnyomom, kifacsarom a fontosabb szerveit,
nem találok benne semmilyen emberit.

És ha elégtételt nyertem, végzek magammal,
mosolyogva terítem be szobám az agyammal,
felvágom az ereim és kiugrok az ablakon,
égő húsom ellenére maradandó mosolyom.

A bejegyzés trackback címe:

https://spontanagymenes.blog.hu/api/trackback/id/tr492434121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása