spontán agymenés

Friss topikok

Linkblog

HTML

Hogy a Fagyállóra talála így köszöne néki

2010.10.12. 23:58 | Kamin Colleo Sungura 3aek | Szólj hozzá!

a török,,Gyermekmez de büdös szenya" nótájára

 

Ez világ sem kell már nékem!

Fagyálló nélkül szép szerelmem,

Ki hánysz most épp melettem..

B****ameg,hát olyan lettem!

 

Én bús lelkem savassága

Alkohol utáni vágya

Te vagy minden boldogsága,

Öreg Isten Fagyállója!

 

Én drágalátos gyomorrákom,

Jó illatú kék bódítóm,

Szépen csússzál le torkomon,

Élj itt bennem édes italom!

 

Feltámadt a gyomrom vére!

Szemgödreim vöröslő fehére,

Görcsösen lerogyni térdre

Üvöltve hányni tarka rétre.

 

Sóvárságban meggyúlt szívem,

Csak belőled innék kincsem!

Én bűzlő kék kókusz ízem,

Bárcsak lenne te rád pénzem!

 

Fagyállóra hogy találék,

Örömben a korty ajándék,

Térdet-fejet néki hajték.

A boltból ma kidobnak még...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://spontanagymenes.blog.hu/api/trackback/id/tr332366965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása