spontán agymenés

Friss topikok

Linkblog

HTML

Hogy a halottra talála, így ugatok néki...

2010.10.12. 19:31 | Archaniel | Szólj hozzá!

 

Balassi után szabadon

Ez test sem kell már néki,

Lélek nélkül, szépen fekszik.

Ki fekszel most énelőttem:

Holtan, vérben édes lelkem

 

Én bús szívem vidámsága,

Lelkem mocskos kívánsága,

Te vagy minden boldogsága:

Az élők nekrofíliája.

 

Én szépen döglött testem,

Büdös, foszladozó szennyem,

Gyönyörű vágyaim keltem,

Bomolj sokáig, szép holttestem.

 

Feltámada vérem heve

Szemednek üreges tekintetére.

Két szemem csillogó fénye:

Halj, halj, életem értelme.

 

Bomló ujjaidtól meggyúlt szívem

Csak tégedet óhajt lelkem:

Bűzös, férges, egészen holt

Idvözöllek vágyott halott.

 

A holtra így találék

Örömömben felállanék,

Térdet és mást neki hajték

Kin ő csak foszladozék.

A bejegyzés trackback címe:

https://spontanagymenes.blog.hu/api/trackback/id/tr982366304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása